Våra medarbetare
Lotta Lassis
Uppdragschef
Lotta är en av våra uppdragschefer i Mora. Hon har tidigare arbetat som butikschef på Lindex och våren 2024 blev hon färdig utbildad personalvetare. Sin lediga tid spenderar Lotta helst på gymmet eller i löparspåret och hon älskar djur.
Birgitta Engvall
Uppdragschef
Birgitta är en av våra uppdragschefer som håller ställningarna på kontoret i Borlänge. Hon är inte bara en vass ledare utan har också gott om erfarenhet som chef inom personlig assistans. När hon inte är på jobbet, hänger hon med familjen eller tar hand om sina hästar.
Anders Juhlin
Uppdragschef
Inte bara en rutinerad uppdragschef, utan ser till att alla nya kunder får en riktigt bra start – det är Anders det. När han inte är på kontoret eller ute hos någon kund, hittar du honom oftast i skogarna kring Kråkberg. Som gammalt cykelproffs är Anders nämligen fortfarande en trogen cykelnörd!
Helena Westman
Uppdragschef
Helena är en av våra uppdragschefer på kontoret i Mora och en riktig stjärna inom ledarskap. Innan hon kom till oss, jobbade hon inom psykiatrin i regionen – tänk vilken värdefull erfarenhet. När Helena inte är på jobbet, tillbringar hon fritiden med sina hästar – en passion som hon delar med hela familjen!
Stefan Stenman
Uppdragschef
Med sin bakgrund inom personlig assistans bjuder Stefan som uppdragschef på kontoret i Borlänge på värdefull kunskap. Men det som verkligen får honom att sticka ut är hans imponerande matematiska talang – han kan mer än 100 decimaler av Pi! Utöver sitt siffersnille är Stefan också en hängiven musiker som spelar gitarr och älskar att hålla sig i form. En sann mångsysslare!
Sofie Hampfalls
Uppdragschef
En av våra uppdragschefer i Borlänge med en ordentlig ledarskapsförmåga. Sofie kommer senast från en chefsroll på Ikea, vilket ger henne en fantastisk förståelse för kundservice. En frisk fläkt som alltid håller fokus på både kunder och assistenter. På sin fritid gillar hon att renovera köket hemma, och ibland tar hon en välförtjänt paus och åker till sin lägenhet i Spanien.
Marica Tynell
Kontorschef
På Team Olivia har vi bildat en organisation för kvalitetsarbete. Marica som tidigare var vår kvalitetssamordnare är nu en av våra kvalitetskoordinatorer inom koncernen som hjälper oss i det dagliga arbetet.
Patrik Forsmark
Försäljningschef
Patrik är ofta den första kontakten för våra kunder och sätter tonen för deras upplevelse. Utöver att jobba med nya kunder lägger han som försäljningschef stor energi på affärsutveckling, varumärkesbyggande, företagskultur och marknadsföring. När Patrik har tid för sig själv, handlar det mest om familjen, något spännande projekt hemma, och ibland plockar han upp gitarren och spelar när andan faller på.
Vi's Utökade Team
Vi's utökade team är den extra handen som stöttar när det behövs. Och som ger oss förutsättningarna att leverera den där lite mer personliga upplevelsen våra kunder förtjänar. Tack vare deras stöd får vi fokusera på det vi gör bäst: att lyssna på och möta människors behov. Det bockar och bugar vi för.
Team Ekonomi
Ekonom
Ekonomiteamet sköter allt som rör fakturering, budget och betalningar. De är här för att du som kund ska känna dig trygg med att ekonomin hanteras på ett korrekt och smidigt sätt.
Team Juridik
Jurist
Juristteamet är experter på assistansjuridik, LSS och SoL. De hjälper dig som kund med juridiska frågor kring ansökan och beslut om assistans, för att säkerställa att du får den assistans du har rätt till.
Team Lön
Löneadministratör
Löneteamet tar hand om allt som rör assistentents lön. Kontakta dem vid frågor om till exempel arbetsgivarintyg, lönebesked, utbetalningar, skatt eller pensioner.